Avaleht / Pretensioonid

Kas saite vigase toote või läks see kasutamisel katki?

Kui toode on tarnitud defektselt või on garantii käigus muutunud defektseks, täitke palun alljärgnev kaebuse vorm. Kiireks menetlemiseks vajame teie arve numbrit, fotosid kahjustustest ning transpordi kahjustuste korral fotot veokirjast või pakendist. Kaebuste vormi leiate siit.

Kiirete kaebuste korral võta ühendust:

Kiirete kaebuste korral võite kirjutada meile tellimus@masku.com. Või helistada poodi kust toode telliti, poodide nimekiri leitav siit:

Loodame siiski, et registreerite oma kaebuse alati esmalt vormi abil, et meil oleks kogu vajalik teave olemas, et asja korrektselt menetleda.

See on kõige tõhusam viis asja lahendamiseks.

Kiireloomulised kaebused on :

  • Viga takistab täielikult olulise toote kasutamist, puudub jupp jne

  • Vale toode

  • Toode on ohtlik (nt elektrilöögi oht)

  • Defektne toode põhjustab muud olulist kahju

Selgitused:

Tellimuse number

Tellimuse number kiirendab alati kaebuse menetlemist. Selle leiate tellimuse kinnitusest (e-mail) või kauba müügidokumendist/saatekirjalt.

Pildid defektidest

Lisage toote üldpilt, mis aitab toodet tuvastada, ja vähemalt üks lähipilt defektist. Kui defekti ei saa üles pildistada, võite saata ka lühikese video, mis näitab defekti. Pange tähele, et piltide puudumine on sageli takistuseks nõude menetlemisel.

Piltidest peaks üks olema kaugvõttes ning teine lähivõttes. Kui pildilt on viga keeruline tuvastada, tuleks rikkega koht märgistada teibiga. Kui tegemist on tootega, millel on tekstiili/kattematerjali tootekood, tuleks lisada pilt ka sellest.

Kui oleme teie kaebuse saanud, võtab meie spetsialist teiega võimalikult kiiresti ühendust ja koos leitakse parim lahendus probleemile. Meie menetleja lepib teiega kokku, milline on iga juhtumi puhul kõige mõistlikum hüvitamise ja lahenduse meetod. Samuti saate vormi abil soovitada meile oma eelistatud lahendus meetodit.  Paljudel juhtudel ei ole vea parandamine mitte ainult kõige säästlikum, vaid ka kõige vähem ebamugavam variant.

Pange tähele, et reklamatsioon viitab tarnimisel kahjustatud tootele või tootmisveale, mitte näiteks tavalise kulumise ja pika kasutusea tõttu tekkinud defektidele. Nõue tuleks esitada võimalikult kiiresti pärast defekti ilmnemist!

Eelkõige tuleb transpordiga tekkinud kaebused esitada transpordifirmale 7 päeva jooksul.

E-poest ostetud toodete tagastamise tingimused ja vormi leiante SIIT.