Avaleht / Üldtingimused

1. Üldtingimused

1.1. Masku e-pood müüb Masku Baltic OÜ-le kuuluvates kauplustes müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil https://www.masku.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Masku Baltic OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel https://www.masku.ee Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Müüja andmed: 
Masku Baltic OÜ
J.Smuuli tee 43
Tallinn
11415
Reg. nr. 11193203
Telefon +372 6338929
Email: info@masku.ee

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina 1 - 3 nädalase tarneajaga. Eritellimustel või Toodete juures kuvatavate lisavalikute tegemisel võib tarneaeg pikeneda 6 - 8 nädalani, sõltuvalt valikute saadavusest. 

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist. 

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. 

4. Ostu sooritamine

 Valige välja toode ning vajutage nuppu "Lisa ostukorvi". Kui toote juures on lisavaliku võimalused, tuleb ka need määrata. Seejärel saate ostlemist jätkata või suunuda ostukorvi klikkides üleval paremas servas olevale ostukotti kujutavale ikoonile.

Ostukorvis saate korrigeerida ostetud kaupade koguseid ning valitud tooteid. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, vajutage nupul "Maksma".

Kassas tuleb sisestada oma postiindeks, et näha kõiki võimalikke tarneviise.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita kontaktivorm ning valida makseviis. Makse kinnitamiseks tuleb pärast makse sooritamist kindlasti vajutada nupul "Tagasi kaupmehe juurde" Pärast edukat makse sooritamist saadab e-pood kliendi e-mailile ostu kinnituse.

Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

5. Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, LHV, Luminor ja Coop).

5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Montonio turvalises maksekeskkonnas.

5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

6. Kohaletoimetamine

6.1. Kliendil on võimalik valida, kas tuleb ise lähimasse Müüja esindusse tootele järele või kasutatakse kullerteenust.

6.2. Valides kohaletoimetamise viisina ise järeletulemise, ei vastuta Müüja Toote seisukorra eest pärast Toote üleandmist Kliendile.

6.3. Valides kohaletoimetamise viisina Kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile, millele lisandub Tootjapoolne tarneaeg, kui valitud Toode pole hetkel laos või on tegemist eritellimusega. Müüja võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule lähimasse Müüja esindusse ning Kliendile edastatakse saadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile. Toodet hoitakse laos 30 kalendripäeva. Juhul, kui väljastuskatse ebaõnnestub Kliendi poolt põhjustatud asjaoludel, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

6.6. Juhul, kui Klient on tellimuse  vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 15:00 kuni esmaspäeval kella 10:00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 10:00.

6.7. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

6.8. Juhul, kui  Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: tellimus@masku.com või helistades +372 6338929 

7. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

7.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.

7.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile tellimus@masku.com. Tagastamisel palume täita ka kauba tagastusvormi, mille leiate SIIT.

7.3. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

7.4. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kasutamisjälgedega. Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaalkleebised, tähised ning muud lisad, mis kaubaga kaasa tulid (sh. kinnitusvahendid ning tööriistad). Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

7.5. Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.

7.6. Klient saab Tellimuse tagastada ükskõik millisesse Müüjale kuuluvasse kauplusesse, kus antud kaupluste klienditeenindajad teostatvad Toote/Toodete ümbervahetamis- või tagastusprotsessi. Tagastamine kauplusesse on tasuta. Tagastatava toote kohaletoimetamise kulud katab Klient.

7.7. Ümbervahetamise korral saadab E-pood Kliendile uue Toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva Toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud kulud kannab Müüja. 

7.8. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.

7.9. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse esimene kättetoimetamiskulu. Kui kättetoimetamine on esimesel korral Kliendi poolsetel asjaoludel ebaõnnestunud, katab Müüja tagastamisel vaid esmakordsa kättetoimetamiskulu. 

7.10.Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval. Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi panga tingimustele.

8. Pretensioonide esitamise kord

8.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. 

8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile tellimus@masku.com. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.

8.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

8.4. Esimese aasta jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

8.5. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt  Toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

8.6. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda. 

8.7. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja. 

8.8. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevatest asjaoludest.

8.9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

9. Vastutus

9.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

9.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

10. Privaatsuspoliitika

Veebipoe https://masku.ee isikuandmete vastutav töötleja on Masku Baltic OÜ

J.Smuuli tee 43
Tallinn
11415
Reg. nr. 11193203
Telefon +372 6338929
Email: info@masku.ee 

10.1 Milliseid isikuandmeid töödeldakse
  • ees- ja perekonnanimi, telefoninumber ja e-posti aadress

  • kauba kohaletoimetamise aadress

  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu)

  • pangakonto number

  • klienditoe andmed

10.2 Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieeslistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja
teenuste osutamisega seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuste osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

10.3 Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil ning juriidiliste kohustuste täitmiseks, nagu raamatupidamine ja vajadusel tarbija ja teenusepakkuja vaheliste arusaamatuste lahendamisel.

Andmetöötlus toimub kliendi nõusolekul järgmiste tegevuste täitmiseks:

  • veebipoes esitatud tellimuste täitmine

  • veebipoe kliendisuhete haldamine ning kliendiga suhtlemine

  • kliendi päringutele vastamine

  • õiguslik huvi

  • tarbijaharjumuste analüüsimine

  • müügistatistika koostamine

  • teenuste haldamine ja arendamine

10.4 Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Masku Baltic OÜ on õigustatud edastama isikuandmeid veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks ning Masku Baltic OÜ poolt volitatud raamatupidamisteenuse osutajale.

Nimi, telefoninumber, e-posti aadress ning aadress edastatakse transporditeenuse pakkujale. 

Masku Baltic OÜ sisestatud kaardi andmeid ei näe. Tehingu tegemiseks suunatakse kaardi valdaja Masku Baltic OÜ poolt volitatud Montonio Finance OÜ turvalisesse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardi valdaja kaardiandmete sisestus kaardi valdaja poolt Maksekeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Montonios paiknevas serveris.

10.5 Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse https://www.masku.ee serverites ning maksega seotud andmeid hoitakse Montonio Finances paiknevates serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. 

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

https://www.masku.ee veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine https://www.masku.ee veebipoe volitatud töötlejatele, sealhulgas transporditeenuse pakkuja, raamtupidamine, andmemajutus ning kaardi- ja internetimaksete tehingud, toimub Masku Baltic OÜ ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel.

Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

10.6 Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ning teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota (külalisena), siis saab tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel.

10.7 Nõusoleku tagasivõtmine

Ostu sooritamiseks annab Klient nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks kinnitades seda vastava märkega ostukorvi jaluses. Nõusoleku saab tagasi võtta Masku Baltic OÜ klienditoe kaudu või e-posti teel tellimus@masku.com

10.8 Säilitamine

Veebipoes kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul, kui neid andmeid on vaja säilitada raamatupidamiseks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kliendikontota (külalisena) sooritatud ostutehingute ajalugu säilitatakse 3 aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

10.9 Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel tellimus@masku.com.

Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

10.10 Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul.

Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

10.11 Otseturustusteated

E-kirja aadressi kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks vaid siis, kui klient on andnud vastava nõusoleku, ehk liitunud veebipoe uudiskirja tellimusega. Ostu sooritamiseks sisestatud e-posti aadressi otseturunduseks ei kasutata. 

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada, teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

10.12 Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel
kliendi elukohale või ajutise viibimispaigale lähimas esinduses:

  • Tallinn: Peterburi mnt. 62a Tel: 6338929

  • Tartu: Sõbra 58 Tel: 776 3091

või e-posti teel tellimus@masku.com.

Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

11. Kasutamistingimused ja nende muutmine

11.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

11.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

11.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

11.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.

12. Muud tingimused

12.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
 
12.2. Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

13. Klienditugi

13.1. Küsimuste või pretensioonide korral saab ühendust võtta lähima Müüja esindusega. Tallinnas ja Harjumaal +372 6338929 E-R: 10:00-20:00 L: 10:00-18:00 P: 10:00-16:00 ning Tartus ning Tartumaal +372 776 3091 E-R: 10:00-19:00 L: 10:00-16:00 P: 10:00-16:00.